zondag 13 augustus 2017

Happy-mini Waterscapes

Remember no 1085?
My little 'Dreaming At The Pond'

In a way a lot started with this small no. 1085
It grew into a big painting called 'What Lies Beneath'

This painting brought me to an exhibition in museum de Fundatie
and it brought me to paint a whole series of these waterscapes.
So remember to keep on dreaming nice things for yourself too! :-)

The  weekend of  8 | 9 | 10 | september the whole series of big ones will be on exhibit in Amsterdam.
I would like to invite you to come and see, drink something and enjoy the view. 
Please read all about the what | where | when | HERE

'Dreaming At The Pond'
acrylic on canvas 5x5cm 2x2"







3 opmerkingen:

  1. Daar is het heerlijk dromen Lies.

    Succes en plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herinner je je nog happy mini no 1085?
    De kleine 'Dreaming At The Pond'

    Deze mini no.1085 heeft heel wat in werking gezet...
    Om te beginnen werd het een groot schilderij met de naam 'What Lies Beneath'

    Dit schilderij werd vervolgens uitgekozen om geëxposeerd te worden in museum de Fundatie in Zwolle.
    En het inspireerde me ook tot een hele serie grote schilderijen 'waterscapes'.
    Dus geloof me blijf mooie dromen dromen ook voor jezelf! :-)

    Aankomend weekend 8 | 9 | en 10 september is deze serie te zien op een expositie in Amsterdam
    Ik wil je heel graag uitnodigen om wat te komen drinken, te komen kijken en hopelijk weg te dromen bij het uitzicht van de nieuwe schilderijen.


    Lieve groet,
    Lies

    BeantwoordenVerwijderen

Tell me what you think...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...