woensdag 17 juli 2013

no.1000

Of Foxes they say they tend to be partially rooted in the spirit world, living day to day in sort of a 'world between'. Foxes are a strong symbol of femininity, shape-shifting, illusion, and magic.
That's why I've painted a little FennecFox today and because I think they always look so brave with those huge ears in relation to their tiny bodys. 
Must say this little Fennec has come a long way. She started her journey 1000 days ago. 

Today is a day I never expected to experience when I started this project. It's the day I painted a thousand miniatures one day after another. All days had something small that caught my attention, something to bring a smile to my face and hopefully yours too. 

I'm curious, what has given you the biggest smile the last 1000 days? Or which miniature brought you a special feeling?
Tell us down here, (Mag ook in het nederlands natuurlijk) 
by e-mail or on facebook because it's so much more fun to share!

And hey, you might even win your favorite happy-mini!!!

'Little Brave Fennec'
acrylic on canvas 5x5cm 2x2"inch



16 opmerkingen:

  1. Hoera, niet één keer gemist.
    Het systeem laat het wél nogal eens afweten, maar dan zoek ik de gemiste mini-mail wel op. Zo ook vandaag.
    Het vosje is erg mooi en er zit ook beweging in.
    Er is een mooie animatieversie van Janaczek’s opera “Little cunning vixen” ofwel “Het slimme vosje”.
    Zo nu en dan kijk en luister ik daarvan een stuk. Het eindigt natuurlijk droevig, maar voordat het zover komt stop ik de dvd.
    Hopelijk komt morgen gewoon nr. 1001.

    Liefs van papa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je papa, lief dat je zo'n trouwe volger bent, en inderdaad wel jammer dat de bezorging zoveel te wensen overlaat, zeker op zo'n speciale dag als vandaag... Maar die dvd wil ik graag een keertje lenen, helaas zit ik vandaag zelf met een zielig vosje Raf, we gaan zo naar de spoedkliniek omdat er iets klem zit in zijn darmen, wordt vervolgd Liefs Lies

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd lieve Lies, met je DUIZENDSTE Happy Mini Mail! Wat een doorzettingsvermogen, wat een powerrrr en vooral: wat een enorm mooie reeks momenten van liefde, vreugde en schoonheid!
    Via de Mini's heb ik jou leren kennen en daar ben ik nog elke dag blij om.
    Love you x Ien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je lieve Ineke, dat is geheel wederzijds die blijdschap, ben ook heel dankbaar dat ik jou heb leren kennen! X Lies

      Verwijderen
  3. Wow, 1000 dagen geleden! En dan heet ik Vos en lees ik dit vandaag. Dit ben ik! Ik loop ook gestaag door met mijn oren wapperend in de (tegen)wind, alleen ben ik niet zo slank, haha. Ik wil het heel graag kopen, Lies en ik ga het nu meteen bestellen. Ga vooral door met het schilderen van je prachtige kunstwerkjes. En voor wat betreft je vraag welke van je schilderijtjes me het meest heeft aangesproken ...... ik denk dat je het antwoord wel weet: die van mijn eigen dieren! En nu koop ik dan een schilderijtje van mezelf - om de collectie compleet te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. he Anna, wat mooi dat je jezelf herkent in deze lieve dappere vos, ik vind het een eer dat no.1000 naar jou toegaat, zij voelt zich vast thuis tussen alle andere mooierds:-) en dank je voor je lieve bericht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Lies,

    Wat is ie leuk nr. 1.000:)))

    Groetjes, Vivian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Vivian,
      ik vind ze ook zo ongelofelijk leuk die kleine vosjes met die grote oren
      en zeker deze dappere dodo

      Verwijderen
  6. Hee Lies,

    Wauw, gefeliciteerd met deze mile-paal!
    Je miniaturen zijn altijd even een rustmomentje in mijn dag. Dank daarvoor en gaarne, ga zo door.

    Sterkte met Raf en liefs,
    Tric

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Patric, dat is voor mij echt fijn om te weten,
      en laten we inderdaad hopen dat Raf weer helemaal gezond kan worden!
      liefs Lies

      Verwijderen
  7. Hallo Lies

    Gefeliciteerd, wat een reusachtige prestatie! Ik geniet elke dag weer van je prachtige schilderijtjes. Het is het eerste mailtje wat ik openmaak! Het vertederends vind ik de mooie en gevoelige dierenportretjes, zo mooi getroffen. Je bent duidelijk, net zoals wij, dol op dieren. Ik bekijk de site van animalinneed regelmatig, wat een dierenleed, je zou ze allemaal wel in je hart willen sluiten. Zo'n hondje als Bugs, ach die ogen, laten we hopen dat er een geweldige familie zich over hem gaat ontfermen.
    Ik hoop dat we nog heel lang van je mooie schilderijtjes mogen genieten.

    Lieve groet,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Martha,

      Dank je
      Wat mooi dat het het eerste mailtje is wat je openmaakt,
      zo is het ook bedoeld als een lekkere positieve start van de dag
      En ik heb goed nieuws voor je, Bugs heeft een eigen gezin gevonden in Spanje!

      groetjes Lies

      Verwijderen
  8. Congratulations on 1000 times Happy Mini Mail. A small present I look forward to every day. Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Saskia,

      I feel honored that I can offer you a gift every day

      Verwijderen
  9. Gefeliciteerd, 1000! Het is nogal wat!
    Maar iedere dag keek ik er naar uit, ze hebben me allemaal blij gemaakt maar vooral je bloemen en je dieren. Stiekem hoop ik dat je nog even doorgaat, nog 1000? IN IEDER GEVAL BEDANKT VOOR DE AFGELOPEN JAREN!
    liefs,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Marjolein,
      en jij ook hartelijk bedankt voor al je enthousiaste reacties!
      liefs Lies

      Verwijderen

Tell me what you think...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...