donderdag 29 november 2018

no.1115

In many ways, our lives can resemble the sometimes turbulent, sometimes calm, yet always flowing nature of water. Near the water is were I'm reminded to be at ease with myself, and with my life. To just let it flow. 

That's why I painted this colorful lake with flowers of joy for you.
To remind us that every day is a good day. There is something to learn, always something to care for and so we never forget to celebrate.

The more you praise
and celebrate your life
the more there is
in life to
celebrate.


'Water Party'

acrylic on canvas 
5x5cm 2x2"inch



1 opmerking:

  1. Water is als het leven zelf,
    soms onrustig, chaotish of woest,
    soms kalm of kabbelend,
    maar altijd veranderlijk en vloeiend.
    Het maakt dat ik me aan het water rustig voel,
    en herinnert me eraan met de 'flow' mee te gaan.
    Alles gewoon te laten stromen.

    Dat is waarom ik dit uitbundige meer
    met kleurrijke lelies geschilderd heb.
    Om ons eraan te herinneren dat
    elke dag een goede dag is.
    Er is iedere dag iets te leren,
    altijd iets om zorg aan te besteden,
    en vooral zodat we niet vergeten het leven te vieren.

    Laten we IETS vieren vandaag:-)
    Love Lies

    BeantwoordenVerwijderen

Tell me what you think...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...