vrijdag 8 juli 2011

no.260

5 opmerkingen:

  1. De Yucca Filamentosa aan de Marinaweg.

    The Yucca Filamentosa also called Palm Lily looks almost tropical to me, or at least mediterranean, especially with this harbor in the background.
    But believe it or not it's Holland, Almere to be exact.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad,ik had niet verwacht dat het een Hollands tafereel was. Knap gevonden.
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! ik wou net vragen waar het was, in tropisch Almere! Lies wil je ook een keer een Sardijns tafereel schilderen? nog iets meer dan 100 dagen te gaan zie ik ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Puk is dit een verkapte uitnodiging voor Sardinië, nou heel graag;)))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. :D dat zou leuk zijn! Dan moeten we in mei gaan, dan zijn er genoeg bloemen te schilderen voor nog een jaar mini mail! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Tell me what you think...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...