dinsdag 17 oktober 2017

no.1107

This weekend a friend reminded me how close an animal can get to your heart. She lost her cat-friend by a heart-attack out of nowhere and I felt incredibly compassionate. I truly know how much that hurts.

Another young friend is ill herself but finds great comfort in the company of her soul sister, who coincidentally is a dog girl:-) They support each other in a very special way and feel perfectly safe together.

You know, animals do speak, but maybe only to those who know how to listen.

Have a loving week
and enjoy the animals around you.
With Love Lies

p.s come see the mini's at sat 28-sun 29 oktober open atelier



'Until one has
loved an animal,
a part of one's soul
remains unawakened.'
Anatole France



no.1107 'GoldieLock's True Love'
acrylic on canvas 5x5cm 2x2"inch




Today's miniature was an assignment. Would you like to have a miniature made for you? Have a look here or send me a message HERE

2 opmerkingen:

  1. Laatst werd ik er weer aan herinnert hoe diep een dier je kan raken.
    Een vriendin verloor haar katten-vriend geheel onverwachts aan een hartaanval. Zij en haar vriend waren zo dol op het diertje dat rechtstreeks hun hart was binnengelopen. Ik voelde het verlies met ze mee want ik weet uit ervaring hoe een dier dat kan doen. Diep je hart binnenwandelen zonder aankondiging.

    Een ander jong vriendinnetje is zelf ziek maar heeft veel steun aan haar soulmate die toevallig in een hondenlijf zit;-) En andersom is dat ook zo. Ze helpen elkaar op een bijzondere manier.

    Weet je, dieren communiceren echt met ons,
    je moet alleen even weten hoe naar ze te luisteren:-)

    Ik wens je een liefdevolle week,
    en probeer te genieten van alle dieren om je heen!
    Liefs Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo is het Lies, dieren vertellen ons iets.
    Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Tell me what you think...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...