maandag 29 mei 2017

no.1101

Todays miniature shows you the north-sea-regatta we witnessed in Scheveningen. At first we just thought "wow" so many people sailing today haha.

And to be honoust I've had no idea what so ever about who won or what the main goal of this competition is. But it sure looked impressive.


Life, of course, is never a race, but sometimes it's fun to enter a contest.
You might remember one of my larger paintings is selected for zomerexpo and is on display and for sale at a Dutch Museum de Fundatie. 
(To be precise my work is in the garden room (Tuinzaal) at the Castle Nijenhuis in Heino if you would like to visit)

But there is also a contest for the public's favorite and I would love to win that of course:-)

Please vote for me if you like. With this link you can vote and see the big painting at the same time. Thank you so much!


Have a 'fortunate' week
With Love Lies




'Life is'nt a race,

find joy in your journey
and that way
win every day' 


'North Sea Regatta in Scheveningen'
acrylic on canvas 5x5cm 2x2"inch






3 opmerkingen:

  1. De miniatuur van vandaag is de noordzee regatta die we dit weekend zagen in Scheveningen. Ik dacht eerst 'wow' populair hier dat zeilen haha. Geen idee wie er gewonnen heeft of hoe de wedstrijd precies in elkaar steekt maar het was prachtig om al die zeilen te zien afsteken tegen de horizon.

    Het leven is natuurlijk niet bedoeld als race, maar het kan toch leuk zijn om aan een wedstrijd mee te doen.
    Vorige week vertelde ik al dat een van mijn grotere schilderijen is geselecteerd voor de zomerexpo.
    'What Lies Beneath' is te zien (en te koop) bij museum de Fundatie in Zwolle. (Om precies te zijn, mijn werk hangt in de tuinzaal bij Kasteel Nijenhuis in Heino als je het in het echt zou willen zien)

    Maar er is ook een mogelijkheid tot het winnen van de publieksprijs, en dat zou ik heeeel graag willen:-)

    Als je voor mij zou willen stemmen ben ik je natuurlijk zeer dankbaar. Via deze link kan je stemmen en het schilderij meteen zien. Dank je alvast!
    stem hier: https://zomerexpo.nl/collectie/2017-064/
    (rechtstreekse link vind je hierboven in de tekst)

    Ik wens jou een fortuinlijke week
    Liefs Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kunstwerk Lies, ik houd van zeilen al kan ik het niet echt goed:)

    Zonnegroet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zonnegroet aan jou ook Hilly,
    en wat is 'goed'
    als je er plezier aan beleeft is meer dan goed toch?

    BeantwoordenVerwijderen

Tell me what you think...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...