zaterdag 28 januari 2017

no.1083


Today is no.06 in Bagel's series

Did you know today is the chinese new-year? Every year has a zodiac-sign that is to believed to predict the energy for a full year. This year 2017 is the year of the ...
no it is not the dog, it is the rooster.

But just for fun listen what the rooster has to say:
"I am alert
Ready to take action
The first on the scene
The last to leave
I take chances
But I am precise
Nothing escapes me
I am always prepared
I never give up or in..."

So now you know how to behave in this year,
Bagel already knew, look at her standing:-)


So today as the first day of this rooster-year, go for it, no delay, you know what you want, stop hesitating.
And remember- if you can dream it you can do it.
Good Luck and Enjoy

With Love Lies


 'On Top Of The World'
-Tribute to a dog named Bagel-6
acrylic on canvas 5x5cm 2x2"inch


4 opmerkingen:

  1. Lies, hoe mooi heb je Bagel neergezet in je kunstwerk. Compliment!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vandaag is no. 06 in de serie van Bagel.

    Wist jij dat het vandaag de eerste dag is van het nieuwe jaar? Tenminste van het Chinese nieuwe jaar. Volgens hen heeft elk jaar een sterrenbeeld wat de energie van dat hele jaar voorspelt. En dit jaar, 2017 is het jaar van de ...
    nee niet de hond, het is de haan.

    Laten we voor de grap eens kijken wat de haan ons te vertellen heeft:
    "Ik ben alert
    Klaar om actie te ondernemen
    Als eerste op het toneel
    De laatste die vertrekt
    Ik zie kansen en ik grijp ze
    Maar ik ben ook nauwkeurig
    Niets ontgaat me
    Ik ben goed voorbereid
    En ik geef nooit op"

    Dus nu weet je een beetje hoe je je in dit jaar zou moeten gedragen, en zo te zien aan haar mini van vandaag wist Bagel dit al lang:-)

    Dus vandaag als eerste dag van het nieuwe jaar, zou ik zeggen, ga ervoor, niet treuzelen, geen uitvluchten meer, je weet al lang wat je wilt, aarzel niet langer.
    En vergeet niet: Als je het kunt dromen, kan je het ook waarmaken!

    Veel succes
    en veel plezier <3

    Liefs Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je Hilly, wat staat ze er lekker fier en trots bij hè :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Tell me what you think...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...