woensdag 30 november 2016

no.1072


"Cherish the beauty that forms in your mind, for out of this will grow your reality." 

That makes the biggest part of my reason to paint what I love. I simply see the world in lot's of colours. And sometimes, while painting I feel like sitting on a throne, with a crystal ball, wearing pink glasses, picking up what floats around and transforming it into a new world on canvas. Haha
It makes me peaceful and it makes me happy and because I hope that feeling is contagious, I like to share this with you.


I hope you have enjoyed the new moon ceremony and the free 'Soul Saver' give away. (read down below...)

Sharing is multiplying and that's why I'm grateful for everyone who shared his or her wishes. Because I believe the more people live their wish and feel fulfilled the better the world gets.

That's something I also wish for all the doggies (and other animals) out there, who are afraid or uneasy. Find an example in this little happy girl here:-)


 'At Ease'

acrylic on canvas 5x5cm 2x2"inch


1 opmerking:

  1. "Koester al je mooie gedachten en beelden, blijf ze trouw en laat ze de basis vormen van jouw werkelijkheid." 

    Dat is zeker een belangrijke reden waarom ik schilder waar ik van hou. Ik zie de wereld gewoon vol kleur. Soms als ik aan het schilderen ben, voel ik me net zo'n magiër op een prachtige troon met zo'n kristallen bal. Ik bekijk de wereld door mijn roze bril, grijp vast wat er in het onzichtbare zweeft en transformeer het tot een nieuwe wereld op canvas. Haha.
    Het maakt me wild, vredig en gelukkig tegelijk en ik hoop dat dat fijne gevoel besmettelijk is. Daarom deel ik het graag met jou.

    Ik hoop ook dat je genoten hebt van de maanceremonie en van mijn cadeautje 'Soul Saver' .
    Delen is vermenigvuldigen en daarom wil ik iedereen bedanken die gisteren zijn of haar wensen met ons gedeeld hebben. Ik geloof echt dat hoe meer mensen hun wens leven en zich daardoor vervuld voelen, hoe beter onze wereld wordt.

    Dat is iets wat ik -natuurlijk-:-) ook voor alle honden (en andere dieren) wens. Zeker diegenen die zich opgejaagd of angstig voelen. Neem een voorbeeld aan het hondenmeisje hierboven, zij bekijkt de wereld echt zo relaxed...

    Liefs Lies

    BeantwoordenVerwijderen

Tell me what you think...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...