zaterdag 16 februari 2013

no.849

You have to look for it now, Berlin Ozzie style. Even Art Center Tacheles closed last year. Luckily we found a couple who used to have their atelier there and now started a restaurant with art just around the corner. 'Marral' it is called, fresh food made with love. And yeahh i saw a Trabant! To me all those oldfashioned cars have so much more character then the modern ones. This one is parked at Ostel. 'Das DDR Design Hostel' with all rooms in retro style. Do you have a favorite place in Berlin?
'Berlin Ozzie Style'
acrylic on canvas 5x5cm (2x2"inch)


4 opmerkingen:

  1. Twee! Het Brückemuseum, in het westen van de stad. En het Pfauen Insel, niet ver van Wannsee. Shirah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aha beiden ken ik nog niet, en wat maakt het jouw favoriet?
    liefs Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het Brückemuseum is gewoon een heel mooi museum,
    gewijd aan de Brückegroep.
    Het Pfauen Insel is een heel raar eiland met een witte toren
    (als ik het me goed herinner) maar het stikt er van de pauwen die het eiland bevolken, veel lawaai maken en te pas en te onpas hun mooie staarten showen aan de dames pauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wat een leuke favorieten!
    We waren er maar heel kort deze keer, op werkbezoek voor project99.eu om posters te scoren voor een nieuwe stoelenserie Berlijn.
    Bovendien was het steenkoud, benieuwd of die pauwen dan wel buiten met hun staarten staan te showen...
    maar volgende keer ga ik jouw tips zeker benutten dank je!

    BeantwoordenVerwijderen

Tell me what you think...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...