donderdag 11 augustus 2011

no.294


6 opmerkingen:

  1. Raf was sitting in this strange posture- Dog meets frog in a way...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet elke dag van het "happy-mailtje"! Wat een beeldschone schilderijen en wat knap gedaan! Hartelijke groet, Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you Dindi and Martha and everybody else for sharing your thoughts on the miniatures, it's really rewarding and stimulating every day!
    Love Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heeft Raf toch een bijzonder plekje in mijn hart ; ) Van mij mag er elke dag een mini Raf zijn! ik hoop gauw eens tijd te vinden om hem te tekenen! xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh en dank je voor je verjaardagswensen Lovelies, ik ben inderdaad de 5e jarig! kussies

    BeantwoordenVerwijderen

Tell me what you think...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...